
Zwroty
- Zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. Klient może zrezygnować z zakupu dokonanego na odległość, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru.
- Klient zobowiązany jest zgłosić fakt odstąpienia od umowy oraz dostarczyć zwracany towar do Sklepu nie później niż 14-tego dnia od daty zgłoszenia zwrotu.
- Zwrotowi nie podlegają produkty wykonane wg indywidualnego projektu
- Odpowiednie oświadczenie należy złożyć na piśmie i przesłać je listem poleconym (z potwierdzeniem odbioru) na adres firmy: Produkcja-Handel-Usługi Bilik Andrzej Korczaka 30 38-700 Ustrzyki Dolne najpóźniej 14 dnia od daty otrzymania zamówionego towaru.
- Zwrot przyjmowany jest tylko wtedy, gdy towar nie nosi śladów użycia, ani nie został w żaden sposób uszkodzony.
- Towar musi być kompletny. Zwracany towar należy zapakować używając takich samych lub podobnych materiałów zapewniających jego bezpieczny przewóz.
- Koszty odesłania towaru ponosi Sprzedawca.
- Sklep dokona zwrotu ceny za towar (po spełnieniu wszystkich przesłanek przez Klienta) nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu przez Klienta od umowy.
- Nie będą przyjmowane paczki wysłane na adres sklepu na jego koszt oraz za pobraniem.
Reklamacje
- W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia towaru prosimy o kontakt ze sklepem w celu ustalenia szczegółów reklamacji i odbioru towaru.
- W momencie odbioru towaru od kuriera Klient zobowiązany jest sprawdzić zawartość przesyłki.
- W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń, Klient powinien spisać protokół szkody w obecności kuriera.
- Wszelkie reklamacje z tego tytułu uszkodzenia przesyłki w dostawie będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera.
- Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu oraz wypełniony przez Klienta "Formularz reklamacji"
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- Przedmiot reklamacji wysyłany do sklepu powinien być czysty, dotyczy to w szczególności układu jezdnego, tapicerki itp. Produkty, które nie będą dostarczone w należytym stanie nie będą wysyłane do serwisu. Klient będzie wówczas zobowiązany odebrać przesyłkę na koszt własny.
- Do formularza reklamacyjnego należy dołączyć:
- dowód zakupu (paragon/faktura)
- karty gwarancyjne producenta