Zwroty i reklamacje

Zwroty

  1. Zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. Klient może zrezygnować z zakupu dokonanego na odległość, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru.
  2. Klient zobowiązany jest zgłosić fakt odstąpienia od umowy oraz dostarczyć zwracany towar do Sklepu nie później niż 14-tego dnia od daty zgłoszenia zwrotu.
  3. Zwrotowi nie podlegają produkty wykonane wg indywidualnego projektu
  4. Odpowiednie oświadczenie należy złożyć na piśmie i przesłać je listem poleconym (z potwierdzeniem odbioru) na adres firmy: Produkcja-Handel-Usługi Bilik Andrzej Korczaka 30 38-700 Ustrzyki Dolne najpóźniej 14 dnia od daty otrzymania zamówionego towaru.
  5. Zwrot przyjmowany jest tylko wtedy, gdy towar nie nosi śladów użycia, ani nie został w żaden sposób uszkodzony.
  6. Towar musi być kompletny. Zwracany towar należy zapakować używając takich samych lub podobnych materiałów zapewniających jego bezpieczny przewóz.
  7. Koszty odesłania towaru ponosi Sprzedawca.
  8. Sklep dokona zwrotu ceny za towar (po spełnieniu wszystkich przesłanek przez Klienta) nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu przez Klienta od umowy.
  9. Nie będą przyjmowane paczki wysłane na adres sklepu na jego koszt oraz za pobraniem.

Pobierz formularz zwrotu

formularz odstąpienia umowy

 

Reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia towaru prosimy o kontakt ze sklepem w celu ustalenia szczegółów reklamacji i odbioru towaru.
  2. W momencie odbioru towaru od kuriera Klient zobowiązany jest sprawdzić zawartość przesyłki.
  3. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń, Klient powinien spisać protokół szkody w obecności kuriera.
  4. Wszelkie reklamacje z tego tytułu uszkodzenia przesyłki w dostawie będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. 
  5. Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu oraz wypełniony przez Klienta "Formularz reklamacji"
  6. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. 
  7. Przedmiot reklamacji wysyłany do sklepu powinien być czysty, dotyczy to w szczególności układu jezdnego, tapicerki itp. Produkty, które nie będą dostarczone w należytym stanie nie będą wysyłane do serwisu. Klient będzie wówczas zobowiązany odebrać przesyłkę na koszt własny.
  8. Do formularza reklamacyjnego należy dołączyć:
  • dowód zakupu (paragon/faktura)
  • karty gwarancyjne producenta

Pobierz formularz reklamacji

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl